میکروفون یقه ای ارزان
نوشته شده توسط : نازی

یک گزینه جالب این است که می توان از این نوع میکروفون ها برای ضبط فیلم و پادکست با تلفن همراه نیز استفاده کرد. البته بهتر است بدانید که کیفیت ضبط برای گوشی های مختلف متفاوت است ، بهترین تلفن همراه در این زمینه سامسونگ است.

اگر می خواهیم میکروفون های یقه را دسته بندی کنیم ، باید آنها را به دو دسته میکروفون های سیمی یقه ای و میکروفون های بی سیم یقه ای تقسیم کنیم.

برای ضبط صدا میکروفون یقه دار بخرید
خرید میکروفون یقه ای برای ضبط صدا یکی از نگرانی های افرادی است که قصد ارائه فیلم برای ارائه محصولات یا فیلم های آموزشی را دارند ، بنابراین بهتر است هنگام خرید میکروفون یقه که هر میکروفون است بسیار مراقب باشید برای محیط خود طراحی شده است. و نمی توانید از میکروفن استودیوی فضای باز غیر آکوستیک استفاده کنید.

مزایای استفاده از میکروفن یقه برای دستگاه های تلفن همراه چیست؟
اگر لازم است مزایای میکروفن با یقه موبایل را در نظر بگیریم ، باید یقه این میکروفن را در دستور کار خود قرار دهیم. این نوع میکروفون به پایه نیاز ندارد و به هیچ وجه دست و پا گیر نیست و به راحتی با یقه فلزی روی یقه قابل نصب است و می توانید به راحتی از این میکروفون استفاده کنید ، گزینه دوم این نوع میکروفون برای ساخت کلیپ جهت معرفی کالای طراح ساخته شده





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: